Тема: Найважливіші
події життя Ісуса Христа (за Біблійними переказами)
Мета: ознайомити учнів з найважливішими подіями життя Ісуса Христа,
вдосконалювати навички свідомого виразного читання, збагачувати активний
словниковий запас учнів.
Розвивати уяву, образне мислення, зв'язне мовлення.
Обладнання: презентація, кросворд, карти із запитаннями, ілюстрації до
загадок.
Тип уроку: позакласний захід.
Хід уроку:
1.
Організація класу
1.1.
Привітання
Встаньте, діти, всі
рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене.
Посміхніться ви до себе.
Привітайтесь: «Добрий день!»
1.2.
Створення сприятливого психологічного клімату на
уроці.
-
Ось і закінчилися зимові канікули. Бачу, ви добре
відпочили, гарно провели час і, мабуть, бажаєте поділитися своїми враженнями
від канікул.
(Учні показують фотографії,
зроблені під час канікул і розповідають про найцікавіші моменти)
2.
Актуалізація опорних знань учнів.
2.1.
Оголошення теми і мотивація уроку.
Сьогодні у нас незвичайний
день. Всі православні християни святкують велике свято. Назву цього свята ви
дізнаєтеся, коли розгадаєте кросворд
1 в
|
о
|
д
|
а
|
|||||
2 м
|
о
|
р
|
о
|
з
|
||||
3 л
|
і
|
д
|
||||||
4 к
|
о
|
л
|
я
|
д
|
а
|
|||
5 х
|
л
|
і
|
б
|
|||||
6 к
|
р
|
и
|
г
|
а
|
||||
7 ш
|
е
|
в
|
ч
|
е
|
н
|
к
|
о
|
|
8 щ
|
у
|
к
|
а
|
|||||
9 с
|
а
|
н
|
к
|
и
|
||||
1.
Мене п'ють, мене ллють, усім потрібна я.
Хто я така?
2.
Без рук, без олівця,
Малює без кінця.
3.
У воді родиться і води боїться.
4.
Як називається пісня, яку співають (колядують) на
різдвяні свята?
5.
Народився із землі.
Зарум'янивсь на вогні.
І з'явився на столі.
На здоров'я тобі й мені.
6.
Під вікном моїм калюжа.
Уночі замерзла дуже.
Узялася склом твердим.
Добре ковзатись на ній.
7.
Хто є автором вірша «Зоре моя, вечірняя..»
8.
Упіймав Івасик рибу.
А витягнути мука.
Бо сердита і велика.
На гачок зловилась…
9.
Що то за віз,
Що без коліс.
Влітку відпочиває,
Взимку дітей катає.
2.2.
Бесіда.
-
Яке ключове слово вийшло?
-
Сьогодні ми дізнаємося про свято Водохреща, та про
найголовніші події з життя Ісуса Христа.
3.
Набуття учнями нових знань, умінь, навичок.
3.2.
Гра «Мікрофон»
-
Чи сподобався вам мультфільм?
-
Які події відображені у мультфільмі?
-
Що вразило вас у мультфільмі?
-
Чого боїться нечиста сила?
-
Хто захистив сім'ю від нечистої сили?
-
Які важливі зимові свята перераховує ангел?
-
Як ви вважаєте, чи правильно автор в кінці
мультфільму показав, що ангел і чортик сидять разом і розмовляють дружно? Що
автор хотів цим сказати?
-
Чи погоджуєтесь ви з автором, що у таке велике
свято, потрібно пробачати навіть таких злий ворогів, як чорт?
-
Чого вчить нас ця «Різдвяна казка»?
3.3.
Опрацювання оповідання «Найважливіші події життя
Ісуса Христа» (за біблійними переказами)
-
Усі ці свята відображають найважливіші події життя
Ісуса Христа.
Про ці події йдеться в Біблії. Сьогодні ми ознайомимося з деякими
біблійними переказами, в яких ідеться про сьогоднішнє свято. http://www.ukrlib.com.ua/essay/printout.php?id=62&bookid=8 або https://teacher-irina.blogspot.com/2018/01/blog-post.html
3.3.1.
Словникова робота
В цих переказах є слова,
знання яких може бути вам невідоме.
Набожна – та, що вірить в
Бога, молиться Богу.
Назарет – місто, знаходиться
на півночі Ізраїля.
Віфлеєм – місто, знаходиться
в Палестині.
Перепис населення –
реєстрація кожної людини в тому місті, де вона народилася.
Ночівля – місце, для того,
щоб переночувати.
Пастухи – люди, які випасають
овець.
Худоба – вівці, кози,
корови.
Престол – трон.
Йордан – річка в Західній
Азії, впадає в мертве море.
Постився – не вживав
продуктів тваринного походження.
Проповідувати – переконувати
людей робити добрі вчинки.
Фарисеї – церковнослужителі.
3.3.2.
Читання оповідання вчителем.
-
Зараз я прочитаю вам оповідання, а ви уважно
слідкуйте очками.
3.3.3.
Перевірка первинного сприймання тексту учнями.
Вибіркове читання.
-
Як звали дівчину, яка повинна була народити Сина
Божого?
Знайдіть, де це сказано у тексті і прочитайте
вголос.
-
Чому Марія та Йосип змушені були їхати до Віфлеєму?
-
Хто був царем у Віфлеємі?
-
Чому він наказав убивати всіх маленьких дітей?
Знайдіть і прочитайте про це.
-
Про яку рису характеру Ірода свідчать ці рядки?
-
Знайдіть абзац, який розпочинається такими рядками:
«Коли Ісусові виповнилось тридцяти років…»
-
Про яке свято йдеться в цьому абзаці?
-
В яку річку заходив Ісус?
-
Що сталося з ним, коли він виходив з води?
4.
Закріплення вивченого матеріалу.
4.1.
Характеристика героїв оповідання.
-
Які герої є в оповіданні?
-
Давайте, поділимо їх на дві групи: позитивні і
негативні
Позитивні
|
Негативні
|
Яким був Ісус? Ірод?
Ісус
|
Ірод
|
добрий
|
Злий
|
безкорисний
|
Жорстокий
|
Закликав робити добро
|
Заздрісний
|
дисциплінований
|
Убивця
|
Мудрий
|
Неврівноважений
|
-
Погляньте, якої традиції дотримуються сьогодні
люди.
-
Чому вони купаються у холодній крижаній воді і не
хворіють?
-
Чому вода в цей день має цілющі властивості?
5.
Підсумок уроку
5.1.
Бесіда
Робота з прислів'ям
Встановіть послідовність слів і прочитайте.
Не роби для чого
іншому себе того,
не бажаєш
Немає коментарів:
Дописати коментар