субота, 28 лютого 2015 р.

Свято Букваря в 1 класі

Учениця              
                              Є святкових днів багато
На листках календаря,
А між ними й наше свято
Вшанування Букваря.
                               День вітання і прощання —
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.

                               В путь щасливу і широку
Всіх виводить перший клас,
До уроку, до уроку —
                                         Чуєш, дзвоник кличе нас!
                                         Ясне сонечко проміння
                                         Посилає щедро в клас,
                                         Це воно, напевно, знає.
                                         Що сьогодні свято в нас.
                                         Букви старанно вивчали,
                                         Знаєм їх від А до Я
                                         І сторіночку останню
                                         Прочитали Букваря.

Учениця
Сьогодні свято всіх зустріне,
Сьогодні мир і щастя тут.
І в залі цій хай радість лине,
Пісні і танці нас всіх ждуть.

Любі гості, мами й тата!
В нас – Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
В цей чудовий перший клас.
                    
Звучить пісня «Усмішка».

Учениця

Сьогодні не просто свято , а ще й незвичайний чарівний день. До нас у гості завітав сам Букварик. Зустрічайте його оплесками!
( під музику до зали заходять.)

Буквар

Добрий день, діти і усі присутні!
Вітаю вас зі святом, бажаю успіхів і добра!
Я завжди радий зустрічі з вами і сподіваюся,
Що ви запам’ятали мою науку.

Я - Букварик, вам відомий,
Дуже гарний, малюнковий.
Залюбки всіх вчу читати.
Нема часу спочивати!
Кожен рік мене листають
Ніжні пальчики нові...
Хай же розум здобувають
Любі дітоньки малі.
Щиро зі всіма ділюся -
Не шкодую своїх знань,
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так»!
- Треба гарно вам читати? Так.
- Треба менших ображати? Ні.
- На перерві пострибати? Так.
- А всі парти пописати? Ні.
- Друга треба виручати? Так.
- А треба слухати матусю? Так.
- Тоді, даруйте, хоч бабусю? Так.
- У школі вибийте шибки? Ні.
- Учительці робіть все навпаки? Ні.
- Брудне взуття носіть у школу? Ні.
- Завжди старших поважайте! Так.
- І малюків не ображайте! Так.

 Я веселий Букварик -
весело співаю.
Бо веселе свято в школі
Я сьогодні маю.
Я щасливий Букварик!
Я тому радію,
що всі діти в першім класі
вже читати вміють.

Сьогодні я прийшов на свято не однин, а зі своїми друзями-книжками.

Українська мова:  

Як найчарівніша колискова
Плекає з дитинства вас рідна мова
То пісню злине, то гарною казкою,
То словом догани, то ніжною ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком
Шануйте, малята, цю добру книжку.

Природа

А де лягає сонце спати,
І звідки вітер, звідки тінь,
І сніг чому такий лапатий,
І заєць чом такий вухатий,
Чому бджолі дрімати лінь,
Чи справді гірша стала глина
Від чого запашна малина
Куди повзе рогатий жук, -
Це я, малята, розкажу.

Читанка

Я читанка нечитана
Навчатиму ваш клас.
Я з вами говоритиму
Про наш прекрасний час.
Букварику, мій братику,
Розумна голова
Твої веселі літери
Складуть мої слова.
А ти спочинь до вересня
Чи просто погуляй
Букварику, мій братику,
Спасибі, прощавай!



Математика

1, 2, 3, 4, 5
Вміють діти рахувать
А хто мене не знає,
Хай даремно не гуляє.
Як уроки діти вчать
Ставлю їм «12»,
А хто вчить їх трохи гірше
Ставлю шість, ніяк  не більше.
За невивчені слова
Я поставлю тільки «2»
А лінивим і недбалим
Одиничку я поставлю.
Щоби весело гулять,
Всі уроки треба знать!

Книги
А тепер розкажіть нам, чого ви навчилися в школі?

Учень
– За час навчання в 1 класі вивчено 33 літери українського алфавіту,
що допоможе нам у майбутньому вивчити й інші мови світу.

Учень
–Оволодівши грамотою, всі стали справжніми учнями!

Учень
– Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок
сто художніх книжок!

Учень
–Списано, переписано, недописано в зошитах багато десятків сторінок!

Учень
 – Загублено 10 поганих звичок, 17 авторучок, 25 олівців, 3 лінійки,
з десяток гумок і 15 гудзиків.

Учень
– Над важкими задачами «поламано» 6 голів, зламано 4 стільці, 7 замків у портфелях і ранцях!

Учень
–На території школи розбито одну клумбу, 6 носів, наші коліна і дві шибки.

Учень
–Клас живе цікаво і не збирається зупинятись на досягнутому!

Буквар
–Ой! ой! ой! Оце навчив! Оце дожився!

Учень
– Букварику, не журися, це ми навмисне тебе насмішили!

Буквар
–Так це не правда?

Учень

 – Звичайно! А коли й правда, то тільки трішечки.
Головна правда в тому, що ти нас читати й писати навчив.
Хіба цього мало? Усміхнися!

Учениця

Ми не просто малючки,
А вже справжні першачки.
А за років так дванадцять
Підростем на всі сто двадцять.
Обіцяєм не лінитись
Тільки на
відмінно вчитись.
Рано з сонечком вставати,
Щоб у школу не проспати.
Книги й зошити любити,
Берегти, а не бити.
Акуратним завжди бути,
Щоб нічого не забути.

Учень

На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати.
І домашні всі завдання
На дванадцять готувати.
Будем вчитись ми сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що в них такі гарні діти.
Будем добре ми учитись,
Співать і веселитись,
Щоб раділи мами милі,
Що такі ми в них щасливі.

Учениця

Добрий букварику, мудра книжко!
Хочеться навіть поплакати трішки.
Жаль розлучатися, хоч і треба,
Ми не забудем ніколи про тебе!
Дяка і шана тебі за науку,
За паличку першу і першу букву,
За перше слово і першу казку
За першої вчительки щиру ласку.
Прощавай букварику
В школі перший друже.
Ми тобі букварику

Всі: Дякуємо дуже.

Учень

Рідна школо, мила школо,
Нас веди за кроком крок.
Не забудемо ніколи
Неповторний твій урок.
 Все, що маємо і знаємо,
Понесемо в майбуття,
Щоб у нашім ріднім краї
Квітло радісне життя.
 Обіцяємо вам щиро,
Що навчатимемося на славу,
Все робитимемо сумлінно,
щоб отримати « відмінно».


Буквар
–Дякую вам за гарну організацію і порядок!

Звучить пісня « Вчать у школі».

Раз, два, три, чотири, п'ять, додавать і віднімать
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.
Речення й слова писать, букви в них
не пропускать
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.
Як до двох додати два та цілком читать слова
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.
Всім ділитись з усіма, слів не кидати дарма
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.
Поважати всіх навкруг, зрозуміти слово «друг»
 Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.
Як природу берегти, як добро усім нести
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.

Буквар

Ви сказали, що вивчили 33 букви українського алфавіту?
Давайте, скажемо побажання в алфавітному порядку учням нашої школи та присутнім гостям.

А - активності творчої.
Б - безхмарності небесної.
В - віри розсудливої.
Г - глузду неміряного.
Д - достатку життєвого.
Е - економії розумної.
Є - єдності сімейної.
Ж - життя безкінечного.
З - здоров я безмежного.
І - імені чистого.
К - кохання доброго.
Л - людяності щирої.
М - мрії здійсненої.
Н - наснаги професійної.
О - обрію барвистого.
П - посмішки чуйної.
Р - радості всесильної.
С - спокою літнього.
Т - теплоти родинної.
У - успіху великого.
Ф - фантазії гармонійної.
Х - хліба цілющого.
Ц - царини домашньої.
Ч - чарівності приємної.
Ш - широти духовної.
Щ - щастя невичерпного.

Ь - Не забувайте ви про мене, в алфавіті я в потребі.
Хоч я - буква, а не звук, та завжди я тут як тут!

Ю - юності сердечної.
Я - ясності майбутньої.

Буквар 
Любі гості, мами й тати,
В нас закінчується свято,
Добре, що прийшли до нас.

Вдячні ми вам повсякчас.

Немає коментарів:

Дописати коментар