понеділок, 6 травня 2019 р.

Виховний захід до Дня матері в початковій школі


1.      План проведення 

      Розповідь про День матері 
           

2.     Робота в групах
Кросворд (4 клас)
Асоціативний кущ до слова «Ненька» (2 клас)
Слова-звертання до мами (3-А клас)
Придумати і записати визначення до слова «Матір» (3-Б клас)

3.     Пісня 2-Б класу про вишиванку

4.     Вірші про маму

5.     Пісня 1-А класу про маму

6.     Сценка (мама з дочкою)

7.     Пісня  "Що посієш, те й пожнеш"

Мілад 
Уже настала тепла і квітуча весна. Сонечко обігріває нашу Землю  лагідно і ніжно, наче мама пестить свої малюків. Не випадково порівнюють весну з Матусею.
                                                Весна і мама
                                              Жиленко Ірина
Дар'я

Якось я спитала у Весни:
- Ти чому приходиш, поясни?
І весна сказала прямо:
- Поспішаю я на свято Мами!

Ульян

Поспішають квіти проростати,
Поспішають журавлі вертати,
Поспішає сонечко теплішать,
Поспішають діти розумнішать.

Ліза

В Африці далекій пам ятаю,
Говорив мені Премудрий Слон,
Що якби на світі мам не стало,
То й весни на світі не було!

Даня

Ще сказав: «Ви помічали, може –
Кожна мама із весною схожа».
І відкрив мені він таємницю,
Що весна із Мамою сестриці...


Дар'я (розповідь про День матері)

Анджей

ТРИ МАТУСІ
Леонід ПОЛТАВА 

Є у кожної дитини 
Матінка єдина,
Та, що любить нас і дбає,
Розуму навчає.

Є у кожної дитини,
Навіть сиротини,
Наша Мати солов’їна —
Рідна Україна.

І у кожному серденьку
Є і буде жити
Божа Мати — наша Ненька,
Мати всього світу.

Мілад

А чи любите ви ваших матусь? Якими словами ви висловлюєте вашу любов до рідної неньки?

Аліса

Скоро настане День матері, і кожна дитина привітає свою матусю. А сьогодні ми будемо тренуватися, щоб вітання були красивими, щирими та ніжними, адже наші матусі заслуговують найкращого!

Діма Ф.

Найважче завдання отримають учні 4 класу. Вам потрібно розгадати кросворд
Кросворд

1.     Це слово кожен знає,
Ні на що не проміняє.
До цифри «сім» додати «я»
Що вийде?

2. Назва місяця, в якому українці святкують День матері

3. До дітей на кожне свято
Просять гості завітати
Бо солодкий і смачний
Здогадались, хто такий?

4. Спільнокореневе слово (іменник) до дієслова «уміти»

5. Назва зірки, найближчої до планети Земля

6. Абревіатура до девізу «Я можу багато», що є назвою найкращого навчального закладу столиці України.

С          і
м
Я




т
р
а
в
е
н
ь

т
о
р
т

у
м
і
н
н
я
с
о
н
ц
е

я
м
б


Дар'я

Третьокласникам теж доведеться потрудитися, придумати визначення до слова «матір» та  написати якого більше слів-звертань до тієї, що подарувала нам життя, до найріднішої у світі матусі.

Аліса

Цікава вправа для другокласників «Асоціативний кущ» до слова «Ненька»

(Для фону звучить пісня про маму.
Класи по черзі зачитують написані слова)

Тимур

Вишиванка

Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні:
- На, вдягай, синочку!

В нитці – сонце золоте,
Пелюстки багряні,
Ласка мамина цвіте
В тому вишиванні.

Вишиваночку візьму,
Швидко одягнуся,
Підійду і обніму
Я свою матусю.


Пісня «Вишиванка»

Мама
Марійка Підгірянка

Аліса

Снилось мені ясне сонце,
Що в хаті світило, -
А то лиш так моя мама
Дивилася мило.

Даня
Приснивсь мені легкий вітрик,
Що пестив колосся, -
А то мені моя мама
Гладила волосся.

Варя

Снилась мені ягідочка,
Як мед солоденька,
А то мене цілувала
Мама дорогенька.

Анджей

Снились мені Ангелки,
Що в рай мене несли,
А то мене мами ручки
До серця притисли.

Дар'я

Снилося мені, що на крилах
Я в гору несуся, -
А то мене із постелі
Піднесла матуся.


Пісня 1-А класу

Влада

У матусі я слухняна,
Все для неї я зроблю –
Дуже маму я люблю.
Посуд мию, прибираю
І сестричку доглядаю,

Все для неї я зроблю –
дуже маму я люблю.
А сьогодні разом з татом
Привітаю маму з святом.

Діма Ф

Пахне лан пшеницею.
Сосновий ліс – живицею.
Вечір пахне казкою,
А руки мами – ласкою.

Даня

Матінко моя єдина!
Ти ж для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,

Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
                         Іванна Савицька


Сценка про маму і дочку
Пісня-танок "Що посієш, те й пожнеш"

Немає коментарів:

Дописати коментар