вівторок, 25 серпня 2015 р.

План виховної роботи 3 клас. Листопад


Листопад


№ п.п.
Заходи
Дата
1.
Художньо-естетичне, інтелектуальне виховання


10 листопада - Всесвітній день науки в ім'я миру та розвитку
03.11

Подорож у минуле. Зброя та обладунки лицаря. Спортивні змагання з мечем.
04.11

Година розваг «Сміємося, жартуємо» (конкурс на кращу інсценівку на тему шкільного життя).
24.11






2.
Робота з батьками


Батьківські збори
26.11

Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей.
12.11



3.
Правове, морально-етичне виховання


20 листопада – Всесвітній день дітей «Я і мої друзі»
20.11

16 листопада - Міжнародний день толерантності. Виховний захід «Поговоримо відверто»*
16.11

Заняття з морального орієнтування: «Вмій протистояти шкідливому впливові».
10.11

Заняття з морального орієнтування: «Правила мого життя».
03.11



4.
Національно-патріотичне виховання


Тиждень української мови «Співай, моя мово!»
09.11-13.11

9 листопада – День української писемності і мови. КВК «Люби й вивчай рідну мову» *
09.11

22 листопада - День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. Виховна година «Шануй і бережи хліб»
20.11

Літературний журнал «Україно, моя Україно! Я для тебе на світі живу». Конкурс малюнків «Ми живемо в Україні».
26.11



5.
Формування здорового способу життя


Дорожні знаки та їх групи. Сигнали регулювання дорожнього руху.
11.11

Бесіда – практикум «Гігієна харчування». Складання «Абетки здорового учня».
18.11



6.
Трудове виховання


Чергування по класу
щоденно

Санітарний день
щоп'ятниці



7.
Екологічне виховання


Охорона навколишнього середовища. Проблеми екології. Відходи виробництва і споживання.
13.11

Екологічна сторінка Школа – наш рідний дім!
Конкурс міні-творів «Школа майбутнього»
27.11

Немає коментарів:

Дописати коментар