четвер, 20 серпня 2015 р.

Календарно-тематичне планування з основ здоров"я у 3 класі на І семестр 2015-2016 н.р.


ОСНОВИ ЗДОРОВЯ

За програмою – 34 години
І семестр - 16 годин (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 18 годин (1 година на тиждень)
За підручником: О.В.Гнатюк, Основи здоров'я, К., «Генеза», 2014


Тема
К-ть год
Дата

Здоров’я людини


1.
Здоров’я і розвиток. Показники здоров'я і розвитку дитини.
1

2.
Джерела  здоров’я.
1

3.
Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя.
1


Фізична складова здоров’я
Здорове тіло


4.
Природні ритми здоров'я. Працездатність і здоров’я. Практична робота. Вправи на підвищення працелюбності. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору.
1

5.
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом.
1

6.
Корисні та шкідливі мікроби. Як захиститися від застуди. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу.
1

7.
Гігієна одягу та взуття.
1

8.
Здорове харчування. Вітаміни і мікроелементи.
1

9.
Продукти харчування. Проблеми харчування. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням.
1

10.
Підсумковий урок за розділом.
1


Соціальна складова здоров’я
Серед людей


11.
Дружний клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел (української  народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак»).
1

12.
Дружна родина. Сім'я. Повага і взаєморозуміння в родині. Допомога і обов'язки в сім'ї.
1

13.
Як стати толерантним. Практична робота. Обговорення літературних джерел про толерантність.
1

14.
Школа спілкування «Ти-співрозмовник». Практична робота. Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу чи допомогу.
1

15.
Як залагодити конфлікт. Практична робота. Моделювання ситуації мирного розв’язання  конфліктів з однолітками.
1

16.
Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота. Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції.
1




Немає коментарів:

Дописати коментар