четвер, 20 серпня 2015 р.

Календарно-тематичне планування з української мови у 3 класі на І семестр 2015-2016 н.р.


УКРАЇНСЬКА МОВА
За програмою 119 годин
I семестр – 64 години (4 години на тиждень)
II семестр – 55 годин (3 години на тиждень)
Підручник: М.С.Вашуленко. О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківська, Українська мова, К., «Освіта», 2013



Тема
К-ть год
Дата

Мова і мовлення


1.
Мова — найважливіший засіб людського спілкування. Українська мова – державна мова України. Український алфавіт. ( Впр. 1-9)
1

2.

Культура усного і писемного мовлення. (Впр. 10-19)

1

3.
Культура спілкування. Практичне засвоєння слів увічливості. Увічливі звертання . (Впр. 20-23)
1


Текст


4.
Текст. Добирання заголовків до тексту. (Впр. 24-28)
1

5.
Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. (Впр. 29-35)
1

6.
Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. (Впр. 36-40)
1

7.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту
опису за фотоілюстрацією. Художній опис зайця. (Впр 57-59)
1

8.
Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками . (Впр. 41-46)
1

9.
Текст-міркування. Його основні частини . (Впр. 47-52)
1

10.
Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів . (Впр. 53-560
1

11.
Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом. (Впр. 60-64)
1

12.
Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки. (Впр. 65-67)
1

13.
Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси. (Впр. 68-74)
1

14.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання ділових текстів (листа, записки).
1

15.

Контрольна робота  з мовної теми «Мова і мовлення», «Текст».

1


Речення



16.

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. (Впр. 75-79)

1

17.
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень . (Впр. 80-84)
1

18.
Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних. (Впр. 85-87)
1

19.
Звертання. Розділові знаки при звертаннях. (Впр. 88-92)
1

20.
Головні і другорядні члени речення. (Впр. 93-97)
1

21.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмових запрошень і привітань.
1

22.
Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами. (Впр. 98-102)
1

23.
 Слова з прямим і переносним значенням. (Впр. 108-111)
1


Слово. Значення слова.


24.
Слова, що мають кілька значень. (Впр. 112-115)
1

25.
Слова, що звучать і пишуться однаково. (Впр. 116-120)
1

26.
Слова, близькі за значенням (синоніми). (Впр. 121-125)
1

27.
Ознайомлення з фразеологізмами. (Впр. 126-128)
1

28.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір – розповідь за фрагментом «По гриби».
1

29.
Слова, протилежні за значенням (антоніми). (Впр. 129-134)
1

30.
Контрольна робота: диктант «У зимовому лісі» за О.Копиленком.
1


Будова слова


31.
Аналіз контрольної роботи. Закінчення слова. (Впр. 135-140)
1

32.
Основа слова. (Впр. 141-146)
1

33.
Частини основи. (Впр. 147-151)
1

34.
Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова. (Впр. 156-159)
1

35.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ.
1

36.
Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення. (Впр. 160-163)
1

37.
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів. (Впр. 164-168)
1

38.
Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]. (Впр. 169-173)
1

39.
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях .
(Впр. 174-178)
1

40.
Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом. (Впр. 179-183)
1

41.
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. (Впр. 184-189)
1

42.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір – міркування за прислівям «Книга дорожча за найбільше багатство».
1

43.
Контрольна робота з мовної теми « Речення», «Слово. Значення слова.», «Будова слова».
1

44.
Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (Впр. 190-193)
1

45.
Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. (Впр. 194-197)
1

46.
Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті. (Впр. 198-204)
1

47.
Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. (Впр. 205-209)
1

48.
Префікс. Словотворча роль префіксів. (Впр. 210-214).  Контрольна робота: складання діалогу « Знайомство».
1

49.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ.
1

50.
Префікси і прийменники. (Впр. 215-219)
1

51.
Правопис префіксів роз-, без- . (Впр. 220-224). Контрольна робота: складання діалогу « Пригода в лісі».
1

52.
Написання префіксів з- (с-). (Впр. 225-228).
1

53.
Закріплення вивченого матеріалу. (Впр. 229-232)
1

54.
Апостроф після префіксів. (Впр. 233-236) Контрольна робота: аудіювання «Веприк шукає друзів».
1

55.
Аналіз перевірної роботи. Перенос слів із префіксами. (Впр. 237-240)
1

56.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Перебудова казки.
1

57.
Контрольна робота: списування « Для чого дубам листя взимку» за Г. Тютюнником.
1

58.
Аналіз перевірної роботи. Суфікс. (Впр. 241-245)
1

59.
Закріплення знань про роль суфіксів у словах. (Впр. 246-250)
1

60.
Контрольна робота: диктант « Допомагайте птахам!»
1

61.
Аналіз перевірної роботи. Розбір слів за будовою. (Впр. 251-255)
1

62.
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса. (Впр. 256-258)
1

63.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір – розповідь за сюжетним малюнком « Лижні змагання».
1

64
Узагальнюючий урок «Подорож Незнайка в країну «Граматику»
1


Немає коментарів:

Дописати коментар