УКРАЇНСЬКА МОВА
За програмою 119 годин
I
семестр – 64 години (4 години на тиждень)
II
семестр – 55 годин (3 години на тиждень)
№
|
Тема
|
К-ть год
|
Дата
|
Мова
і мовлення
|
|||
1.
|
Мова — найважливіший
засіб людського спілкування. Українська мова – державна мова України.
Український алфавіт. ( Впр. 1-9)
|
1
|
|
2.
|
Культура
усного і писемного мовлення. (Впр. 10-19)
|
1
|
|
3.
|
Культура спілкування. Практичне засвоєння слів увічливості. Увічливі
звертання . (Впр. 20-23)
|
1
|
|
Текст
|
|||
4.
|
Текст. Добирання
заголовків до тексту. (Впр. 24-28)
|
1
|
|
5.
|
Визначення теми,
мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. (Впр. 29-35)
|
1
|
|
6.
|
Зв’язок між
реченнями в тексті. Частини тексту. (Впр. 36-40)
|
1
|
|
7.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту
опису за фотоілюстрацією.
Художній опис зайця. (Впр 57-59)
|
1
|
|
8.
|
Текст-розповідь.
Складання розповіді за малюнками . (Впр. 41-46)
|
1
|
|
9.
|
Текст-міркування.
Його основні частини . (Впр. 47-52)
|
1
|
|
10.
|
Спостереження за ознаками художніх,
науково-популярних та ділових текстів . (Впр. 53-560
|
1
|
|
11.
|
Абзац. Поділ тексту на абзаци. План
тексту. Складання розповіді за поданим планом. (Впр. 60-64)
|
1
|
|
12.
|
Складання
текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки. (Впр. 65-67)
|
1
|
|
13.
|
Особливості
текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання
адреси. (Впр. 68-74)
|
1
|
|
14.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Складання ділових текстів (листа,
записки).
|
1
|
|
15.
|
Контрольна
робота з мовної теми «Мова і мовлення», «Текст».
|
1
|
|
Речення
|
|||
16.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про речення.
Поділ тексту на речення. (Впр. 75-79)
|
1
|
|
17.
|
Види речень за метою
висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень . (Впр. 80-84)
|
1
|
|
18.
|
Питальні речення. Побудова питальних
речень за змістом розповідних. (Впр. 85-87)
|
1
|
|
19.
|
Звертання. Розділові знаки при
звертаннях. (Впр. 88-92)
|
1
|
|
20.
|
Головні і другорядні члени речення.
(Впр. 93-97)
|
1
|
|
21.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання
письмових запрошень і привітань.
|
1
|
|
22.
|
Закріплення знань
про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за
схемами. (Впр. 98-102)
|
1
|
|
23.
|
Слова з прямим і переносним значенням. (Впр.
108-111)
|
1
|
|
Слово.
Значення слова.
|
|||
24.
|
Слова, що мають кілька значень. (Впр. 112-115)
|
1
|
|
25.
|
Слова, що звучать і пишуться однаково.
(Впр. 116-120)
|
1
|
|
26.
|
Слова, близькі за значенням (синоніми).
(Впр. 121-125)
|
1
|
|
27.
|
Ознайомлення з фразеологізмами. (Впр.
126-128)
|
1
|
|
28.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір –
розповідь за фрагментом «По гриби».
|
1
|
|
29.
|
Слова, протилежні за значенням
(антоніми). (Впр. 129-134)
|
1
|
|
30.
|
Контрольна
робота: диктант «У зимовому лісі» за О.Копиленком.
|
1
|
|
Будова
слова
|
|||
31.
|
Аналіз контрольної
роботи. Закінчення слова. (Впр. 135-140)
|
1
|
|
32.
|
Основа слова.
(Впр. 141-146)
|
1
|
|
33.
|
Частини основи.
(Впр. 147-151)
|
1
|
|
34.
|
Розрізнення синонімів, спільнокореневих
слів та різних форм одного й того самого слова. (Впр. 156-159)
|
1
|
|
35.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ.
|
1
|
|
36.
|
Розрізнення слів із
коренями, що звучать однаково, але мають різне значення. (Впр. 160-163)
|
1
|
|
37.
|
Чергування голосних [о], [е] з [і] у
коренях слів. (Впр. 164-168)
|
1
|
|
38.
|
Чергування приголосних [г], [к], [х]
із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]. (Впр. 169-173)
|
1
|
|
39.
|
Вимова і правопис слів з
ненаголошеними [е], [и] в коренях .
(Впр. 174-178)
|
1
|
|
40.
|
Ненаголошені [е], [и], які
перевіряються наголосом. (Впр. 179-183)
|
1
|
|
41.
|
Вимова та правопис слів із
ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. (Впр. 184-189)
|
1
|
|
42.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Твір – міркування за прислів’ям
«Книга дорожча за найбільше багатство».
|
1
|
|
43.
|
Контрольна
робота з мовної теми « Речення», «Слово. Значення слова.», «Будова слова».
|
1
|
|
44.
|
Аналіз перевірної
роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (Впр. 190-193)
|
1
|
|
45.
|
Правильна вимова і правопис слів із
дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. (Впр. 194-197)
|
1
|
|
46.
|
Правило перевірки правопису слів типу
просьба, боротьба, кігті, нігті. (Впр. 198-204)
|
1
|
|
47.
|
Повторення
правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед
глухими. (Впр. 205-209)
|
1
|
|
48.
|
Префікс. Словотворча роль префіксів.
(Впр. 210-214). Контрольна робота: складання діалогу «
Знайомство».
|
1
|
|
49.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ.
|
1
|
|
50.
|
Префікси і прийменники. (Впр. 215-219)
|
1
|
|
51.
|
Правопис префіксів роз-, без- . (Впр. 220-224). Контрольна
робота: складання діалогу « Пригода в лісі».
|
1
|
|
52.
|
Написання префіксів
з- (с-). (Впр. 225-228).
|
1
|
|
53.
|
Закріплення вивченого матеріалу. (Впр.
229-232)
|
1
|
|
54.
|
Апостроф після
префіксів. (Впр. 233-236) Контрольна
робота: аудіювання «Веприк шукає друзів».
|
1
|
|
55.
|
Аналіз перевірної
роботи. Перенос слів із префіксами. (Впр. 237-240)
|
1
|
|
56.
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Перебудова казки.
|
1
|
|
57.
|
Контрольна
робота: списування « Для чого дубам листя взимку» за Г. Тютюнником.
|
1
|
|
58.
|
Аналіз перевірної
роботи. Суфікс. (Впр. 241-245)
|
1
|
|
59.
|
Закріплення знань
про роль суфіксів у словах. (Впр. 246-250)
|
1
|
|
60.
|
Контрольна
робота: диктант « Допомагайте птахам!»
|
1
|
|
61.
|
Аналіз перевірної
роботи. Розбір слів за будовою. (Впр. 251-255)
|
1
|
|
62.
|
Збіг однакових приголосних звуків на
межі кореня та суфікса. (Впр. 256-258)
|
1
|
|
63.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір
– розповідь за сюжетним малюнком « Лижні змагання».
|
1
|
|
64
|
Узагальнюючий урок «Подорож Незнайка в
країну «Граматику»
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар