МАТЕМАТИКА
За
програмою – 136 годин
І семестр - 64
години (4 години на тиждень)
ІІ семестр – 72 години (4 години
на тиждень)
За підручником: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко, Математика, К., «Генеза»,
2015
№
|
Тема
|
К-ть год
|
Дата
|
|
Повторення
матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівнянням.
|
|
|
1.
|
Усна і письмова
нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з
нумерацією чисел. (№1-13)
|
1
|
|
2.
|
Додавання і
віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника.
(№14-22)
|
1
|
|
3.
|
Табличне додавання
і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за
коротким записом. (№23-33)
|
1
|
|
4.
|
Зв’язок дій
додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. ( № 34-41)
|
1
|
|
5.
|
Ознайомлення з
поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за
планом. (№42-51)
|
1
|
|
6.
|
Додавання і
віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі.
(№52-59)
|
1
|
|
7.
|
Повторення
випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове
збільшення (зменшення) на кілька одиниць. (№60-69)
|
1
|
|
8.
|
Назви чисел при
відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з
буквеним компонентом. Периметр трикутника. (№70-79)
|
1
|
|
9.
|
Письмове додавання
і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і
розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження
третього доданка. (№80-88)
|
1
|
|
10.
|
Додавання
двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. Віднімання
двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№89-107)
|
1
|
|
11.
|
Контрольна
робота № 1
|
1
|
|
12.
|
Аналіз контрольної
роботи. Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3.
Розв’язування складеної задачі на дві дії. (№108-116)
|
1
|
|
13.
|
Табель-календар.
Століття. Розв’язування задач. (№117-122)
|
1
|
|
14.
|
Дія ділення. Назви
чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення.
Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць.
(№123-131)
|
1
|
|
15.
|
Таблиця ділення на
2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. (№132-138)
|
1
|
|
16.
|
Повторення таблиць
множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач
і знаходження значень виразів. (№139-147)
|
1
|
|
17.
|
Повторення таблиць
множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач
і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач. (№148-155)
|
1
|
|
18.
|
Контрольна
робота №2.
|
1
|
|
19.
|
Аналіз контрольної
роботи. Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування
задачі на дві дії різного ступеня. (№156-164)
|
1
|
|
20.
|
Доба, година,
хвилина, секунда. Визначення часу за годинником. (№165-173)
|
1
|
|
21.
|
Ознайомлення із
взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. (№174-180)
|
1
|
|
22.
|
Розв’язування задач
на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.
(№181-188)
|
1
|
|
23.
|
Розв’язування
задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.
(№189-198)
|
1
|
|
24.
|
Задачі на спосіб
зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. (№199-206)
|
1
|
|
25.
|
Повторення таблиць
множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до
одиниці. (№207-215)
|
1
|
|
26.
|
Задачі з буквеними
даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень. (№216-224)
|
1
|
|
27.
|
Розв’язування
задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними. (№225-232)
|
1
|
|
28.
|
Розв’язування
задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і
ділення на 7. Розширення задача на зведення до одиниці. (№233-239)
|
1
|
|
29.
|
Розв’язування
виразів і задач. (№240-247)
|
1
|
|
30.
|
Розв’язування
задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на
знаходження невідомого множника. (№248-256)
|
1
|
|
31.
|
Розв’язування
задач за таблицею. Складання нерівностей. (№257-263)
|
1
|
|
32.
|
Повторення таблиць
множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий
вид). (№264-272)
|
1
|
|
33.
|
Задачі на спосіб
зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників.
(№273-280)
|
1
|
|
34.
|
Розв’язування
складених задач. Складання і розв'язування рівнянь. (№281-288)
|
1
|
|
35.
|
Робота над
задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними
даними. (№289-296)
|
1
|
|
36.
|
Робота над
задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними
даними. (№289-296)
|
1
|
|
37.
|
Повторення таблиць
множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач.(№ 297-304)
|
1
|
|
38.
|
Розв'язування
задач на дві і три дії. (№305-313)
|
1
|
|
39.
|
Складання задач за
поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. (№314-321)
|
1
|
|
40.
|
Розв’язування виразів та задач.(№ 322-329)
|
1
|
|
41.
|
Переставний закон
множення. (№330-337)
|
1
|
|
42.
|
Сполучний закон
множення. (№338-346)
|
1
|
|
43.
|
Множення чисел 0 і
1. Множення на 0 і 1. (№347-356)
|
1
|
|
44.
|
Ділення на 1.
Ділення рівних чисел. (№357-365)
|
1
|
|
45.
|
Ділення 0.
Неможливість ділення на 0. (№366-373)
|
1
|
|
46.
|
Контрольна
робота №3.
|
1
|
|
|
Тисяча.
Нумерація трицифрових чисел.
|
1
|
|
47.
|
Аналіз контрольної
роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії
першого і другого ступеня. (№374-385)
|
1
|
|
48.
|
Утворення числа
200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження
невідомого зменшуваного. (№386-396)
|
1
|
|
49.
|
Утворення
трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел.
Задачі на спільну роботу. (№397-404)
|
1
|
|
50.
|
Читання
трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних
чисел. Творча робота над задачею. (№405-414)
|
1
|
|
51.
|
Запис трицифрових
чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. (№415-423)
|
1
|
|
52.
|
Запис і читання
трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії.
(№424-433)
|
1
|
|
53.
|
Визначення числа
сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа
одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення
(зменшення) числа у кілька разів. (№434-443)
|
1
|
|
54.
|
Міри довжини.
Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання
відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. (№444-453)
|
1
|
|
55.
|
Міри довжини.
Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини.
Творча робота над задачею. (№454-464)
|
1
|
|
56.
|
Міри маси. Грам.
Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними.
(№465-472)
|
1
|
|
57.
|
Контрольна
робота №4.
|
1
|
|
|
Додавання
і віднімання в межах 1000
Усне
додавання і віднімання чисел
|
|
|
58.
|
Аналіз контрольної
роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з
переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над
задачею. (№473-482)
|
1
|
|
59.
|
Додавання і
віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до
одиниці. (№483-491)
|
1
|
|
60.
|
Додавання виду
520+340. Розширена задача на зведення до одиниці. (№492-499)
|
1
|
|
61.
|
Усне віднімання
виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що
містить суми двох і трьох доданків. (№500-509)
|
1
|
|
62.
|
Додавання і
віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить
суми двох і трьох доданків. (№510-518)
|
1
|
|
63.
|
Порівняння
способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень
буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці. (№519-525)
|
1
|
|
64
|
Узагальнюючий урок
«Весела математика»
|
1
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар