четвер, 20 серпня 2015 р.

Календарно-тематичне планування з математики у 3 класі на І семестр 2015-2016 н.р.


МАТЕМАТИКА

За програмою – 136 годин
І семестр - 64 години (4 години на тиждень)
ІІ семестр – 72 години (4 години на тиждень)
За підручником: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко, Математика, К., «Генеза», 2015



Тема
К-ть год
Дата

Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівнянням.


1.
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. (№1-13)
1

2.
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. (№14-22)
1

3.
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв'язування задач за коротким записом. (№23-33)
1

4.
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. ( № 34-41)
1

5.
Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння. Розв'язування задачі за планом. (№42-51)
1

6.
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 - 4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі. (№52-59)
1

7.
Повторення випадків додавання і віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць. (№60-69)
1

8.
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр трикутника. (№70-79)
1

9.
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка. (№80-88)
1

10.
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь.  Розв’язування задач двома способами. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№89-107)
1

11.
Контрольна робота № 1
1

12.
Аналіз контрольної роботи. Дія множення. Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії. (№108-116)
1

13.
Табель-календар. Століття. Розв’язування задач. (№117-122)
1

14.
Дія ділення. Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення на кілька одиниць. (№123-131)
1

15.
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач. (№132-138)
1

16.
Повторення таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. (№139-147)
1

17.
Повторення таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв'язування задач. (№148-155)
1

18.
Контрольна робота №2.
1

19.
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення числа 6 і ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня. (№156-164)
1

20.
Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником. (№165-173)
1

21.
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. (№174-180)
1

22.
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. (№181-188)
1

23.
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. (№189-198)
1

24.
Задачі на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. (№199-206)
1

25.
Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці. (№207-215)
1

26.
Задачі з буквеними даними (знайомство). Складання виразів та знаходження їх значень. (№216-224)
1

27.
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними. (№225-232)
1

28.
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розширення задача на зведення до одиниці. (№233-239)
1

29.
Розв’язування виразів і задач. (№240-247)
1

30.
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. (№248-256)
1

31.
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей. (№257-263)
1

32.
Повторення таблиць множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). (№264-272)
1

33.
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників. (№273-280)
1

34.
Розв’язування складених задач. Складання і розв'язування рівнянь. (№281-288)
1

35.
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними. (№289-296)
1

36.
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними. (№289-296)
1

37.
Повторення таблиць множення числа 9 і ділення на 9. Розв'язування задач.(№ 297-304)
1

38.
Розв'язування задач на дві і три дії. (№305-313)
1

39.
Складання задач за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами. (№314-321)
1

40.
Розвязування виразів та задач.( 322-329)
1

41.
Переставний закон множення. (№330-337)
1

42.
Сполучний закон множення. (№338-346)
1

43.
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. (№347-356)
1

44.
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. (№357-365)
1

45.
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. (№366-373)
1

46.
Контрольна робота №3.
1


Тисяча. Нумерація трицифрових чисел.
1

47.
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня. (№374-385)
1

48.
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного. (№386-396)
1

49.
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну роботу. (№397-404)
1

50.
Читання трицифрових чисел записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею. (№405-414)
1

51.
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. (№415-423)
1

52.
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. (№424-433)
1

53.
Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. (№434-443)
1

54.
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Кресленні і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. (№444-453)
1

55.
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею. (№454-464)
1

56.
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями мір маси. Задачі з буквеними даними. (№465-472)
1

57.
Контрольна робота №4.
1


Додавання і віднімання в межах 1000
Усне додавання і віднімання чисел


58.
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. (№473-482)
1

59.
Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці. (№483-491)
1

60.
Додавання виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці. (№492-499)
1

61.
Усне віднімання виду 670-420. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків. (№500-509)

1

62.
Додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-40, 760-400. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків. (№510-518)
1

63.
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці. (№519-525)
1

64
Узагальнюючий урок  «Весела математика»
1


Немає коментарів:

Дописати коментар