вівторок, 15 травня 2018 р.

Сценарій свята "Прощавай початкова школо!" (останній дзвоник в початковій школі)


Сценарій останнього дзвоника у 4 класі 


Звучить пісня «Школа»

Ведучий
Коли весна травневим ранком
Бентежить в жилах юну кров,
На свято наше урочисте
Усі збираємось ми знов. 


Ведуча
Шкільне подвір'я забуяло цвітом
Яка чарівна і тривожна мить!
Для когось - вкотре,
а для випускників – востаннє
Сьогодні шкільний дзвоник продзвенить.
 Ведучий
Увага, школо! Мить ця особлива!
Останній дзвоник – дійсно свято з свят!
Ведуча
Яка хвилина! Зупинися, час!
Йде четвертий, випускний наш клас!
(Під звуки маршу виходять випускники з класним керівником)
Ведучий
Зібралась вся шкільна сім'я –
Майбутнє України, її слава.
Рівняймось, струнко всі!
Лунає Гімн держави!
Звучить Гімн України


Ведучий.
Як мить, минув цей рік навчання
Були і успіхи, були й розчарування.
Завершились великі перегони.
Підводить підсумки директор школи
Ведуча
Слово для привітання надається директору школи.
Виступ директора школи
Ведучий
Позаду вже контрольні, атестації
Підвести риску час.
Хто кращим був у цьому році?
Заступник зачитає нам наказ.
Слово для привітання та оголошення наказу надається заступнику директора школи з навчальної роботи.
Виступ заступника директора з навчально-виховної роботи,  нагородження учнів Похвальними листами
Ведуча
Сьогодні для вас, випускники, продзвенить останній дзвоник, ви назавжди залишите цю чарівну країну, де грали в дитячі ігри, вірили у чарівництво, дружили з казками. Але настав день прощання із рідною школою з першою вчителькою.
Ведучий
А давайте спробуємо повернути час і пригадаймо, як все розпочиналося.
Ведуча
А що, згадаємо, дівчата і хлоп'ята,
Чотири роки нелегких?
Нехай почують мами й тата,
Що ми робили тут без них.
Танець «Попурі» - 3 клас
Сценка № 1 (учні 4 –го класу)
Виходять учень та учениця 4 класу
Софія. Еміль, що таке півтора?
Еміль . Півтора? (Задумався.) А! .. Дивись! 1, 2, 3, 4, 5. А якщо я між одиничкою і двійкою напишу «1,5», це і буде півтора. Дивись - 1,   1,5,    2,    3,    4,    5. Ось, будь ласка, і твої півтора.
Софія. Де?
Еміль. Ось, дивись: одиниця, кома і п'ятірка.
Софія. А мене так не вчили рахувати: одиниця, кома і п'ятірка!
Еміль. Ну ... розумієш, це десятковий дріб. Та ти ж не знаєш, що таке дріб!
Що ти до мене причепилася!
Софія. Я до тебе не прив'язалася. Сам до мене причепився. І все пояснюєш, пояснюєш, а в мене вже голова втомилася і їсти хочеться, відпочивати танцювати та співати.
Танець 2-х класів
Давид (учень 4 класу)
Перший раз малий я
Став збиратися  до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книгу, зошит, ручку, гумку,
м'яч, перо, граблі, подушку,
на обід м'яку пампушку,
два  ведмедики, лопату,
білочку руду, хвостату…
сів я, думаю я думку:
чи усе поклав я в сумку?
Сценка № 2 (учні 4-го класу)
Виходять учні 4-го класу Вадим з  Софійкою
Еміль: Софійко, якщо у тебе є десять гривень, і ти попросиш у брата ще десять гривень, скільки в тебе буде грошей?
Софійка: Десять гривень.
Еміль Так ти просто не знаєш математики!
Софійка: Ні, це ти не знаєш мого брата!

Сценка №3 (учні 4 –го класу)

Давид з Вадимом, учні 4-го класу
Давид Вадим,давай повторимо домашнє завдання.
Вадим: Давиде, скільки буде: чотири розділити на два?
Давид А що ділити, Вадиме?
Вадим: Ну, припустимо, чотири яблука.
Давид: А між ким?
Вадим: Ну, нехай, між тобою та Емілем.
Давид: Тоді три мені і одне Емілеві.
Вадим : Чому це?
Давид: Тому, що Еміль одне яблуко мені винен.
Вадим: А сливи він тобі не винен?
Давид: Ні, сливи не винен.
Вадим: Ну ось, скільки буде, якщо чотири сливи розділити на два?
Давид: Чотири. І все Емілеві.
Вадим: Чому чотири?
Давид: Тому що я сливи не люблю.

Сценка № 4 (учні 4 класу)

Ангеліна і Софійка
Софійка: Ангелінко , привіт!
Ангеліна: Привіт, Софійко! Я так давно тебе не бачила...
Софійка: Я у бабусі два тижні була. Сумно!
Ангеліна: Мені теж. Татові з мамою відпустку не дають.
Софійка: Так і канікули пролетять, не помітиш.
Ангеліна: А я за школою буду засумувати.
Софійка: Я теж...
Ангеліна:. От би тиждень в школу походити, а потім знову канікули!
Софійка: Здорово, я б погодилася... (Пауза.) У нас вчителі  дуже добрі.
Ангеліна: Евеліна Олекчандрівна допомагає роздягтися і повісити одяг.
Софія: Марія Андріївна перевіряє, чи не захворів хто.
Ангеліна: Олександра Миколаївна двійок не ставить.
Софія: А Ірина Іванівна перевірить диктант чи математику і всі помилки сама виправить. А якщо брудно, переверне сторінку, все зробить заново і напише: "Молодець!".
Ангеліна: Вигадуєш!
Софія: Не вигадую, а фантазую... 
Ангеліна: Так це те ж саме, що брехня! 
 Софія: Не те ж саме. Бабуся каже, що брешуть, щоб отримати те, що не заслужив, і це погано, а фантазують просто так, з цікавості, і це добре.
Анлегіна, учениця 4-го класу
В класі вчителька чекає,
В усі вікна виглядає:
-      Де Давидик забарився?
-      Чом Емільчик запізнився?
-      Знов Софійки нема у школі.
-      І не видно й досі Роми.
Час урок розпочинати,
 Тільки учнів не видати.
Вадим, учень 4 класу
Ой нема де правди діти,
Було різне серед нас:
Той у школі звик шуміти,
Хтось не хотів уроки вчити,
Хтось запізнювався в клас..
Ведучий
Слово для привітання надається першій вчительці наших випускників Виступ класного керівника
Пісня випускників з першою вчителькою «Вчителько моя» (Наталя Май)
Ми маленькими були, розуміли мало,
Кожен ранок у дворі вчителька встрічала!
Приспів
А тепер усі ми, як одна сім'я,
Найрідніша в світі вчителька моя!

Промайнуло стільки днів, і весна настала,
Непомітно з малюків ми повиростали!
Приспів
Нас чекає стільки див, і шляхів багато,
Тільки рідних вчителів будем пам'ятати!
Приспів

Ведучий
Привітати випускників зі святом прийшли третьокласники.
(Пропоновані вірші або власна програма)
Учень 1
Сьогодні в нас велике свято
Шкільних весняних іменин
Учень 2
Прийшли ми з квітами вітати
Випускників з великим святом
Учень 3
Ви уже дорослі стали,
А колись багато раз
Учень 4
Вирости великими бажали,
Така мрія є й у нас.
 Учень 5
За  ці роки в нашій школі
Ви провчилися доволі.
Учень 6
Ми бажаєм вам старатись.
В п'ятому на дванадцять тільки  навчатись.
Учень 7
Третій клас вам всім бажає
Здоров'я і добра
Учень 8
Щоб були ви всі щасливі
І не знали горя й зла.
Учень 9
Ви, звичайно, найстарші,
Вже ніяк не малюки,
Учень 10
Сьогодні вас- четвертий клас
Назвемо так: випускники!
Ведучий
Привітати випускників зі святом прийшли учасниці хореографічної студії з танцювальною композицією «Курчата»
Танець
Ведуча
Крок в життя- відповідальний крок.
Пам'ятайте батьківський урок.
Батько і мама вас найкраще знають.
Вони за вас душею вболівають.
Слово для привітання надається батькам випускників.
Виступ батьків випускників
Пісня «Канікули»
Вадим, учень 4 класу (тримає в руках фотоальбом)
Сьогодні, в цей урочистий час,
Ми традицію розпочнемо
І на згадку цей альбом
Третьокласникам передаємо.
Ангеліна, учениця 4 класу
Тут наші фото і наша вдячність
За все, що почерпнули ми:
Давид, учень 4 класу
Знання, сміливість та обачність…
Ямб, Багато можемо вже ми!
Вадим, учень 4 класу
А ще хочемо скласти урочисту обіцянку:
Софія, учениця 4 класу
1. Бути веселими та доброзичливими.
Разом
Обіцяємо
Вадим
2.Захоплюватись вивченням математики, мови, літератури, історії, хімії, фізики, географії, англійської аж до участі в олімпіадах.
Разом
Обіцяємо
Давид
3. Не втрачати почуття гумору.
Разом
Обіцяємо
Ангеліна
4. Не запізнюватись на уроки.
Разом
Обіцяємо
Еміль
5. Ставити спортивні рекорди.
Всі : Обіцяємо!

Ведуча
Право надати останній дзвоник надається випускникам!

Давид
Ми до батьків сказати хочем слово,
       Сповнене ніжності і любові.
Софія
Бо небо, і зірки для нас відкрили,
Красу і силу дітям віддали
Вадим.
       І що могли – для нас усе зробили,
       Спасибі вам, дорогі батьки.
Ангеліна
Спасибі  вчителям  за серце золоте,
За мудрість, за турботу і терпіння, 
Еміль
Посіяне вами любов’ю проросте,
Бо сходи ті із доброго насіння.

Пісня-вальс «Прощавай»
1-2 куплет - з повітряними кулькуми (4 класи)
3 куплет – танець з батьками

Немає коментарів:

Дописати коментар