неділя, 5 листопада 2017 р.

Театралізоване дійство в 1 класі «Пригоди на осінньому городі» (Свято Осені)Театралізоване дійство «Пригоди на осінньому городі» (Свято Осені)

Театралізоване дійство «Пригоди на осінньому городі»
(Свято Осені)
Персонажі:  

Лисичка 
Диня  
Щука  
Бабуся  
Внучка  
Журавель  
Дід  
Рак
Гарбуз  
Огірки
Буряки
Вовк  
Колобок  
                                                               Дія 1
(Виходять дві дівчинки)
Дівчинка 1
Осінь, танцює, кружляє,
В кожну щілинку заглядає.
Ось на поле завітала
 
Там бабуся урожай збирала,
Дідусеві допомагала.
Щоб витягнути ріпку із землі
 
Зусилля приклали чималі.
Дівчинка 2
Казку цю знає малюк усяк:
Та і в цій казці щось не так!!!
Глядачу, не нудьгуй,
за подіями пильнуй!
(Дідусь і бабуся пораються на городі. Дідусь намагається витягнути ріпку. Поруч стоїть віз наповнений овочами)
Дід :
- Ох, стара, не впора
тися нам, клич внучку!
Бабуся:
-
Так вона в Києві в університеті навчається. Доведеться нам самим трудитися. Діду, ти он який сильний, у тебе все вийде!
Дід: 
-
Так, але втомився трохи,  треба, мабуть , підкріпитися! (Сідає біля ріпки)
(Голос внучки із- за куліс)
-       Бабусю, дідусю, я приїхала!
Баба
-
Ой, внучка приїхала. Я колобка спекла, на віконечку стигне. То, може, йдемо до хати і пообідаємо і внучку пригостимо, а то вона зовсім схудла у своїй столиці.
Дід
-
Ходімо, бабцю, пригостимо внученьку нашу любу, а віз хай поки тут постоїть.
Баба
-
Хай постоїть поки. А ти, старий , пообідаєш, відпочинеш, сили наберешся, а тоді вже, як візмешся за ріпку, одразу її витягнеш!
Дід:
-         Та й внучку покличемо на допомогу!
(Дід з бабусею виходять)
Дія 2
                                      (На полі з'являється журавель)
Журавель:
Я мандрівник- журавель!
Облітав
я сто морів і земель!
Та скажу відверто я,
Українська – найдорожча земля!
Урожай найкращий у нас!
Жаль, відлітати у вирій вже час!

Ну ось, хіба є десь такі гарбуз
и, як на Україні? (Підходить до воза) Тільки українська замля родить таку моркву, картоплю, бурячки! Та це справжні екопродукти! Я з собою їх візьму, і по дорозі залечу до Франції, а там обміняю на апетитні французькі жабки!
(Танець жабок)
(Підходить рак)
Рак:

-
Чого галасуєш, довгоносий? Можна подумати, ти харчуєшся гарбузами! 
Журавель: 
-
Може, я став вегетаріанцем! А ти взагалі, хто такий?
Рак:
-
Не сміши мої вуха! Журавель – вегетаріанець! Такого не буває! А я рак- неборак, як укушу, буде знак! Не віриш? ( Підходить, щоб укусити)
Журавель (втікає і кричить)
-
Караул,  допоможіть!
Рак
-         Признавайся довгодзьобий, що ти задумав?
Журавель
-         Хотів тобі запропонувати полетіти зі мною до Франції і обміняти наші екологічні овочі на апетитні жабки.
Рак
-         А нас пропустять через кордон!
Журавель
-         Звичайно. У нас же безвіз!
(Підпливає щука)
Щука
- Що за галас на городі біля моєї річки ?
 
Рак:
- Привіт, сестрице, я тут зустрів журавля-вегетаріанця. Хоче з собою у вирій овочі наші прихопити!
Журавель:
- Я пропоную обміняти наші смачні овочі на французькі делікатеси, а вам  - полетіти зі мною у теплі краї: подумайте тільки – море, пляж, сонечко і ніякого холоду!
Щука:

 - Справді, скоро річка покриється кригою, а під нею  холодно.  Давайте, всі разом полетимо у теплий край! І прихопимо з собою смачненькі овочі з рідної землі!
Рак
-Хороша пропозиція. Утрьох легше у дорозі з таким багажем впоратися!
              (Беруться тягти віз- нічого не виходить)
Щука:
-
Не виходить! Давайте, розділимо овочі між собою порівну.
Журавель:
- А як ділити будемо?
Рак
-
Гарбуза – мені, моркву – Щуці. А тобі, Журавель – диню.
Щука
-         Нащо мені морква. А хочу гарбуза
(Сперечаються. До них виходить лисичка, співає пісеньку «Лисичка»)
Лисичка:
-
О, привіт! Ви Колобка не бачили, не пробігав тут такий кругленький, рум'яний Колобок?
Журавель:
-
Який ще колобок ? Кругленький і рум'яний тут тільки гарбуз! (Показує на гарбуза у возі)
Щука:
-
Ні, Лисичко, не бачили, біжи далі. У нас тут важлива нарада.
Лисичка
Не буває важливих нарад без Лисичка! Всі знають, що наймудріша я. То яке питання ви вирішуєте?
Рак:
- Думаємо,
як розділити овочі.
(Лисичка обходить віз, розглядає його, облизується, називаючи кожен овоч)
Лисичка:
-
Та тут все просто! Такі ласощі ділити не годиться. Все повинно дістатися найспритнішому, найрозумнішому, найкрасивішим. Урожай дістанеться тому,  хто добіжить першим на край городу і повернеться назад!
Щука:
-
Побіжить? Хм, попливу, подумаю, як це бігати  (Відпливає зі сцени)
Журавель:
-
Зроблю вигляд, що біжу, а насправді, підлечу (Вибігає зі сцени)
Рак
-
Передом, задом... (Виходить зі сцени)
(Всі розбіглися, а Лисичка залишилася)
Лисичка
-
От недотепи! Урожай дістанеться мені! Піду за Вовчиком- братом, щоб допоміг перенести овочі. (Втікає)
Дія 3
(Із возу встає гарбуз)
Гарбуз:
Розшумілися тут! Гей, Овочі, мої родичі! Всі живі і здорові?
Диня:
-
Я жовта Диня, твоя господиня:
всі живі і здорові родичі гарбузові.
Огірки
- Ми Огірочки твої синочки:
всі живі і здорові родичі гарбузові
Бурячки
Ми Бурячки, твої свояки
всі живі і здорові родичі гарбузові 
                                                     (Овочі танцюють. Виходить колобок)
 
Колобок
-
  Я від баби утік, я від зайчика утік.
Овочі
-
Шо ти за Овоч? Ти родич Гарбуза?
Колобок
-
Та ні! 
Я Колобок, по коробу метений,
На яйцях спечений
Я від баби утік,
І від діда утік, і від Зайчика утік!
 І від вас втечу!
Гарбуз
-
Такий кругленький,  рум'яний!
Диня
-         Дуже схожий на тебе, Гарбузе!
Огірочки
-         Запашний. Духмяний!
Бурячки
-         Щось ми тебе раніше не бачили. Ти з якої грядки!  
Колобок
-         Та не з грядки я, а з гарячої печі!
(Вбігає лисичка з вовчиком)
Колобок
-         Це по мене прийшла Рудохвоста. Заховайте мене!
(Овочі ховають між собою Колобка)
Вовк
Ну де твої
смачні овочі?
Лисиц
я
-Зачекай, Вовчику-братику,  тут пахне  смачненьким Колобком. Та це Джекпот: ми заберемо і овочі і Колобка.
Гарбуз
- Не віддамо Колобка. Забирайтеся геть з нашого городу.
Диня
Лисичко йди геть з нашого городу
Вовчик
-
Овочі, схаменіться, швидко у віз стрибайте!
(Намагаються схопити овочі! Ті втікають і ховаються за возом. Надходить журавель, щука, рак)
                                                       Дія 4
Журавель

-
Лисичко, ти нас обманула!
Рак
-
Ану негайно вибачайся!
Щука
-         Не справедливо давати усім одне завдання: ми різні! Я бігати не умію!
Рак
-         А я тільки задом хожу..
Журавель
-         А я взагалі можу навіть літати!
Лисичка
-         Ну годі вам.. так, я признаю свою вину..
Вовк
-         І я також!
                                                         Дія 5
(На город виходять дід, бабуся і внучка)
Бабус
я
-
Діду, на наш урожай напали звірі!
Внучка
І де це бачено, щоб Вовк і Лисиця живилися овочами?
Дід
- Це тому, що українська осінь дарує найсмачніший урожай!
Колобок
-         Бабусю. Дідусю, я більше не втікатиму від вас!
Внучка
-         Наш колобок дуже схожий на гарбуза, тільки м'якенький і духмяний!
Бабуся
-         Диво, на одному городі зібралися усі, як у казці!
(Співають пісню «Казка»)

(Раптом з'являється Мишенятко.
Всі кричать «Миша» і втікають за куліси)

Ось так завжди:
Усі герої, як не гляди!
А як побачать Мишенятко,
Яке прийшло за зернятком-
Так давай кричати
І драпака давати!
Та осінь нагодує всіх:
Запасів - повний міх.
Буде ситий і чоловік і горобець!

А нашій казочці – кінець! 

Немає коментарів:

Дописати коментар