вівторок, 6 вересня 2016 р.

Календарно-тематичне планування в 4 класі з основ здоров"я 2016-2017 н.р.

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ





За програмою – 34 години
І семестр - 16 годин (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 18 годин (1 година на тиждень)
За підручником: О.В.Гнатюк, Основи здоров'я, К., «Генеза», 2016

Тема
К-ть год
Дата

Здоров’я людини
3

1.
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини.
1

2.
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні і небезпечні ситуації.
1

3.
Складові здоров'я. Чинники здоров'я.
1


Фізична складова здоров'я
7

4.
Харчування і здоров'я.
1

5.
Про рух і загартування.
1

6.
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття.
1


7.
Про поставу. Плоскостопість.
1

8.
Щоб мати здорові зуби… Гігієна порожнини рота.
1

9.
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі.
1

10.
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися.
1


Соціальна складова здоров'я
17

11.
Традиції збереження здоров'я в родині.
1

12.
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки.
1

13.
Умій сказати «Ні!»
1

14.
Руйнівники здоров'я.
1

15.
Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном.
1

16.
Про рекламу
1


Немає коментарів:

Дописати коментар