Українська мова
№ уроку
|
Тема уроку
|
К-ть год
|
Дата
|
Частини мови
|
|||
64.
|
Загальне уявлення про
частини мови. (259-262)
|
1
|
|
65.
|
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за
смисловими групами у межах кожної частини мови. (263-266)
|
1
|
|
66
|
Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови,
розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за зв’язками з
іншими словами. (267-271)
|
1
|
|
67
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за ілюстрацією на
тему «Зимові розваги» (272-275)
|
1
|
|
68
|
Контрольна робота з мовної теми «Частини мови»
|
1
|
|
Іменник
|
|||
69
|
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про іменник. Іменники, що
означають назви істот та неістот. (276-279)
|
1
|
|
70
|
Іменники, що означають назви істот та неістот. Зв’язок іменників з іншими
словами у реченні. (280-283)
|
1
|
|
71
|
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. (284-287)
|
1
|
|
72
|
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників. (288-293)
|
1
|
|
73
|
Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників. (294-297)
|
1
|
|
74
|
Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дії. (298-303)
|
1
|
|
75
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання
тексту-розповіді «Спортивні ігри взимку»
|
1
|
|
76
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. (304-307)
|
1
|
|
77
|
Контрольна робота: усний твір.
|
1
|
|
78
|
Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими
закінченнями іменників. (308-312)
|
1
|
|
79
|
Змінювання іменників за числами. (313-317)
|
1
|
|
80
|
Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині. (318-321)
|
1
|
|
81
|
Змінювання іменників за відмінками (322-325)
|
1
|
|
82
|
Прийменники й закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в
реченні. Роль іменників у реченні. (326-330)
|
1
|
|
83
|
Контрольна робота. Диктант.
|
1
|
|
Прикметник
|
|||
84
|
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення
прикметників у мовленні. (331-335)
|
1
|
|
85
|
Зв’язок прикметників з іменниками. (336-340)
|
1
|
|
86
|
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. (341-345)
|
1
|
|
87
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору за
картиною природи
|
1
|
|
88
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. (346-350)
|
1
|
|
89
|
Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до
прикметника, редагувати текст. (351-355)
|
1
|
|
90
|
Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. (356-359)
|
1
|
|
91
|
Визначення роду і числа
прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми. (360-365)
|
1
|
|
92
|
Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови. (365-369)
|
1
|
|
93
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді
на тему «Мій друг» або «Моя подруга»
|
1
|
|
94
|
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Контрольна робота.
Аудіювання (370-373)
|
1
|
|
95
|
Спостереження за роллю прикметників у загадках. Закріплення вивченого. (374-378)
|
1
|
|
96
|
Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. (379-383)
|
1
|
|
97
|
Закріплення й узагальнення знань про прикметник. (384-387)
|
1
|
|
98
|
Контрольна робота з мовної теми: Прикметник»
|
1
|
|
Дієслово
|
|||
99
|
Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова
з іменником у реченні. (388-391)
|
1
|
|
100
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. (392-394)
|
1
|
|
101
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. (395-398)
|
1
|
|
102
|
Дієслова синоніми. (399-403)
|
1
|
|
103
|
Дієслова антоніми. (404-407)
|
1
|
|
104
|
Контрольна робота: списування
|
1
|
|
105
|
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого про переносне значення
дієслів. (408-412)
|
1
|
|
106
|
Закріплення вивченого про дієслова-синоніми. (413-417)
|
1
|
|
107
|
Змінювання дієслів за
часами. (418-422)
|
1
|
|
108
|
Розрізнення часових форм дієслів. (423-426)
|
1
|
|
109
|
Дієслова завершеної і незавершеної дії. (427-431)
|
1
|
|
110
|
Контрольна робота: письмовий переказ.
|
1
|
|
111
|
Аналіз перевірної роботи. Закріплення знань і вмінь про часові форми
дієслова. (432-436)
|
1
|
|
112
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді
про те, як ти допомагаєш мамі. (437-440)
|
1
|
|
113
|
Написання не з дієсловами. (441-445)
|
1
|
|
114
|
Закріплення знань і вмінь з теми. Змінювання дієслів за часами. (446-449)
|
1
|
|
115
|
Контрольна
робота: диктант
|
1
|
|
116
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого на протязі року. (450-456)
|
1
|
|
117
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за заданим
початком. (457-461)
|
1
|
|
118
|
Повторення вивченого на протязі
року. (462-466)
|
1
|
|
119
|
Повторення вивченого на протязі року. Розрізнення синонімів, антонімів,
спільнокореневих слів. (467-470)
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар